Gör man så här mot sin vän..?!

Jusst nu är jag så jävla Arg och ledsen, inte för att vår vännskap har tagit slut utan det hon vräker ut sig offentligt på Facebook så att alla kan se vad jag verkligen har varit med om..Det gör så ont i hela mej och jag kommer att leva med det som har hänt mej rästen av mitt Jävla liv..! Mår skit dåligt över det som har hänt i mitt liv och det skulle vem som hälst ha gjort..! Hon är inte den vän som jag trodde jag hadde..Fuck Her...!
Hon kan dra åt Helvete..!!

Det börja med att hon glömde sin mobil hemma hos mej..Och jag var tvungen att åka till min allra Bästa tjejkompis som har jätte ont och mår jätte dåligt över massor som hänt henne senaste tiden..hon behövde prata och hon behöver verkligen mit stöd nu efter krocken och allt..ni förstår..! Iallafall så sitter jag i Bremora med Sandra och ska upp tidigt för att köra Niina till Arbetsförmedlingen kl halv 9 på morgonen och istället för hennes väckaklocka på mobilen skulle jag åka upp till henne en halv timme tidigare för att knacka på hennes dörr och väcka henne, så ber hon mej iallafall att åka och lämna mobilen för att ha väckaklockan imorgon bitti..men i vilket fall som hälst så lämnar jag Sandra en stund för att åka från Bremora till salem, hämta telefonen och sedan upp till henne och lämna den, väl framme hos henne så orkar hon inte äns gå ner och hämta mobilen utan ber mej resa på mitt feta arsle och gå upp för att lämna den till henne, men varför skulle jag gör det för när jag sitter och kör till salem för att lämna den till henne när hon inte äns kommer ner och hämtar den..Så, jag lägger mobilen på trappan utanför portdörren och sedan kör jag iväg för att jag orkar inte sitta där och vänta när Sandra ligger själv hemma och är ledsen och Niina vägrar verkligen att gå ner och hämta sin Mobil, så jag åkte tillbaka till Bremora igen.. när hon fick veta att den låg på trappan tog det ungeför 1 minut så började hon bomba min telefon..10 missade samtal från Salem till Bremora, 11:te samtalet tar jag emot och då har hon hunnit skriva det här på FaceBook...
------> Ner...!


Niina: VA FAAN TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED!!!
ERU HELT JÄLVA CP I HUVET ELLER???
DU KAN SERIÖST DRA ÅT HELVETE BARA SÅ VU VET DIN SKABBIGA LILLA
FITTA Å DIN ÄKLIGA FITT KOMPIS! SÖK HJÄLP!!!

Niina: de e väll de ända ni får å blir!! ere äkliga fan!!
våldtagna å ni förtjänar faan inget annat!

Niina: du kan juh faan inte änns svara i din lur!!
å du ska faan inte säga nått... vadå bara lämna luren utanför?!?!
eru dum i huvet eller?! antar att du e så psyciskt sjukt så du
inte fattar att man inte gör så?! eller har jag fel?
du kanske alltid gör så?

Klockan var ändå halv 3 på natten och hon bor så pass off så att det inte gå några människor där vid den tiden...

Efter det så får jag en kommentar av en av mina vänner som står mej ganska nära...
Så här skriver hon...

Angelica: spelar ingen roll vad hon än gjort, sådär säger man fan inte din jävla idiot, har du blivit det själv eller? Nej antagligen inte, för då skulle du aldrig skriva sådär. Shit, har du ingen skam i kroppen eller? Tänk om dina vänner skulle hugga dig i ryggen med dina jobbiga erfarenheter som du berättat för dom i förtroende, helt offentligt? Så onödigt, och så hemskt.

Det sist som Niina skriver i min logg är...

Ska spotta dej i ansiktet när jag ser dej igen bara så du vet!! idiot!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0