Rättvik...

I helgen har jag som sagt haft fullt upp som ni kanske märkt..Har inte skrivit så mycket eftersom mitt internet inte funkat som det ska, så nu när jag är hemma igen, tar allt lite i efterhand.. =)




Det var det här jag hitta på Rättvik Marknaden i Lördags..



Haha Det där är såå jag... =)



Japp Nu vet ni det också..! ;o)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till Emelie och Anton
<3 Två Underbara <3



Dom kommer Älska tröjorna..!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Två skarf:ar..!
Haha =)

 OCH...



Jag var bara tvungen...
Så jävla Klockren..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0